13-04-2018

Keigoed Edelstenen - 1

Venestraat 44




Hallo, ik ben Yvo Costa. Al sinds mijn jeugd ben ik gefascineerd door edelstenen, maar het kwam eigenlijk nooit op mijn pad om er verder iets mee te doen. Tot ik een jaar of 3 geleden op een beurs was en in aanraking kwam met een vereniging waar edelstenen bewerkt werden. Sindsdien heeft het me niet meer losgelaten. Ik zie mezelf niet echt als kunstenaar, ik probeer gewoon vanuit mijn perspectief een steen zo goed mogelijk tot zijn recht te laten komen. Soms volg je de vorm van de steen, dan weer een traditionele vorm en soms laat je het oppervlak gewoon ruw. Iedereen heeft natuurlijk zo zijn voorkeur, maar elke steen heeft zijn eigen charme en ook soms meerdere gezichten. Vaak sta je versteld dat uit een, op het oog onopvallende steen, een prachtig sieraad komt. Naast het slijpen van de steen maak ik er ook hangers van. Soms in zilver gezet, soms gewoon een stiftje met een hangeroogje eraan. Kijk ook een op mijn website, zie hieronder. Graag zie ik u uiteraard tijdens de atelierroute 2019.

yvo@differentway.nl
www.keigoededelstenen.nl





Geen opmerkingen:

Een reactie posten