06-04-2018

Emmy Schultz - 19

Kostverloren 50



Fine Art Photo Photography / Paper Art
Sinds 1988 schilder en teken ik in mijn vrije tijd. Een aantal jaren heb ik teken / schilder lessen gevolgd in Bunschoten. Ik heb met verschillende technieken gewerkt, het werken met gemengde technieken op papier heeft mijn voorkeur. Ik heb een aantal jaar gewerkt in een fotostudio en heb veel ervaring opgedaan met fotografie. Naast schilderen / tekenen besteed ik  nu veel tijd aan fotografie en het afdrukken van mijn Fine Art Prints.
Tijdens het wandelen in de natuur ontdek ik elementen, mooie vormen en details waarbij ik de behoefte heb deze fotografisch te registreren, zoals bomen, boombast, bladeren reliëfs in het zand en landschappen. Zo is bijvoorbeeld de vergankelijkheid van de natuur in de herfst een welkome inspiratiebron.
Soms inspireert het gefotografeerde werk mij om een interpretatie weer te geven op papier met gemengde technieken. Zo komen bij mij fotografie en tekenen samen in een element: papier.
Ik druk mijn foto’s zelf af op andere op Hahnemühle Art Paper. Dit papier heeft een matte aquareltextuur. De foto’s worden naar keuze afgedrukt op papierformaat 20 x 30 cm. of 30 x 40 cm. Van elke foto worden maximaal 10 gesigneerde en genummerde afdrukken gemaakt.
Voor meer informatie zie:

www.emmyschultz.nl






Geen opmerkingen:

Een reactie posten