13-04-2018

Mart van de Blankevoort - 6

KC "de Brink", Havenstraat 7c



De natuur, in alle opzichten, is voor mij belangrijk. Boetseren met klei en daardoor creatief bezig zijn met een natuurproduct, geeft ontspanning en energie. Ik doe dit graag thuis, maar ben ook als enige man, samen met 10 dames, iedere maandagavond te vinden in het open atelier bij de Brink.
Ik maak graag beelden als symbool voor samenzijn, een mooi geschenk bij diverse gelegenheden zoals huwelijk, samenwonen, verhuizing, geboorte, vader dag, moeder dag, of andere bijzondere feest- of gedenkdagen.  Ik maak bollen met mensen, dan wel gezinnen erop. Ook maak ik uilen, kippen en verder laat ik me inspireren door het moment, waardoor er steeds wisselende resultaten uit mijn handen komen. Wanneer iemand mij vraagt iets in opdracht te maken, doe ik dat graag, dat geeft extra voldoening. Een ieder kan tijdens de atelierroute Nijkerk op 30 mei 2019 mijn werk, maar ook het werk van een paar andere kunstenaars, met andere disciplines bezichtigen bij kreativiteitscentrum de Brink, Havenstraat 7c, Nijkerk. Ik hoop u daar te mogen begroeten, het is zeker de moeite waard.


blankevoort@simpc.nl
www.atelierblankedam.nl







Geen opmerkingen:

Een reactie posten