01-02-2019

Sa-art - 27

Marishof 95

 


Hi, ik ben Sarah, 27 jaar.

Na twee creatieve opleidingen (bloemiste en interieurontwerper) gedaan te hebben begon ik meer interesse in schilderen te krijgen. Na een aantal verschillende verftechnieken geprobeerd te hebben ben ik sinds een half jaar bezig met acrylic pouring oftewel acryl gieten.

Ik vind veel creatieve dingen leuk en ik hou er van om te experimenteren.
U zult niet alleen schilderijen bij mij zien, want ik giet ook op andere materialen zoals hout.

Mijn kleurinspiratie haal ik uit de natuur. Daar zijn veel mooie combinaties en contrasten te vinden.

Elk schilderij is uniek en kan dus niet worden nagemaakt. De uitkomst is niet te voorspellen.

Leuk als u een kijkje komt nemen. U bent van harte welkom!

info@sa-art.nl
www.facebook.com/Sa-art-2050569254989207/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten