21-02-2019

Mazina Wood Design - 2

Venestraat 44




Ik Lilian Wagt ben een gepassioneerd houtdraaister.
Ik laat het hout vertellen wat er uit mijn handen moet komen. Elke keer sta ik weer versteld wat er voor moois aan de binnenkant van de bomen zit. Geen object wordt daardoor het zelfde. Hout is voor mij kunst en ik wil graag dat iedereen er van geniet. Net zoals ik geniet van het houtdraaien. Het meeste hout dat ik voor mijn objecten gebruik komt van locale bomen. Hoe mooi is het dat je aan je vrienden kunt vertellen dat de schaal of vaas die op tafel staat uit een oude boom komt  die in je eigen achtertuin stond. Verder vind ik dat het gebruiksvoorwerpen moeten zijn. Alle schalen zijn dan ook in een voedselvriendelijke olie gezet.


lmwagt@cayolle.nl
www.Mazinawooddesign.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten