21-03-2012

Willy Schut - 23

v Oldenbarneveltstraat 34




Coaching: Maryan Geluk - Amsterdam
Masterclasses Frans Megens 2009 – 2011
Opleiding: Nieuwe Akademie Utrecht – 2 jaar
Diverse workshops 

Textiel betekend voor mij:
mijn passie om mijzelf in vrij borduren uit te leven. Ik maak schilderijen en objecten in gemengde techniek met als rode draad textiel.
Een uitdaging om van textiel in combinatie met foto's/papier/karton en andere niet textiele materialen een nieuw beeld te maken.
Een beeld, herinnering een uitspraak, of gewoon het materiaal inspireren mij.
Door niet af te zomen geef ik het materiaal alle ruimte. 
Mijn handen leiden een eigen leven.
Zoals een tekenaar of schilder gebruik maakt van potlood, kwast en verf, zo werk ik met de naaimachine en met textiele en niet textiele materialen.  



www.willyschut.exto.nl
willyschut@hotmail.com





Geen opmerkingen:

Een reactie posten