25-02-2019

CootjeCo Leather Nijkerk - 21

Het Spaanse Leger 25



 

Ik ben Colinda, en en onder het leer label CootjeCo @ Leather Nijkerk maak ik tassen geheel van leer.

In 1986 volgde ik samen met mijn moeder de cursus naaien met stukjes leer bij kreativiteits centrum de Brink in Nijkerk. Leer heeft altijd mijn interesse en belangstelling gehouden.
In de jaren 90 gaf ik zelf diverse workshops bij kreativiteits centrum de Brink . Borduren met kant en kralen, toen over genomen van Marjon Tjoelker, en toen ging het voor mij héél snel de ene creatieve hit naar de andere voerde ik uit en gaf er workshops in, de Hooiberen, kransen van Eikenblad, Fantasievogel, decoratie stoeltjes, vogeltaarten enz.
Leer heeft altijd mijn liefde gehouden,  eindelijk kon ik de vakopleiding ambachtelijk tassen maken volgen in combinatie met mijn huidige werk.
Met ontzettend veel plezier, ontwerp, patroon teken, snijd, en naai ik de tassen in elkaar, in mijn atelier met zware leer bewerking machines.
Voor de Nijkerkers, in mijn atelier daar zat vroeger de Klompenmaker Buitink.
U bent van Harte welkom om tijdens de Atelier route een kijkje te komen nemen en vertel graag meer over het werk proces van het tassen maken.


natuurlijkco@icloud.com
Facebook link

Geen opmerkingen:

Een reactie posten