27-04-2014

Yneke Huizenga - 28


Corlaerstraat 35



Heldere kleuren trekken altijd mijn aandacht.
Schilderen is naast dat het een leuke bezigheid is ook altijd (in)spannend. Omdat ik al jaren lessen volg bij Rolina van Vliet (Collage Hoevelaken) heb ik veel verschillende technieken (met acrylverf) aangereikt gekregen waar ik dan weer verder meekan.
Een uitdaging!
Begonnen met aquarelverf is deze al snel verdrongen door werken met acrylverf. Geabstraheerd werk heeft mijn voorkeur. Je kunt er toch nog iets in ontdekken.
Naast het schilderen volg ik keramieklessen bij Truus van Valkengoed. Heel leuk om te doen, hoewel het ook altijd weer spannend is hoe het gemaakte uit de oven komt.
Kom gerust bij mij langs om het gemaakte werk te aanschouwen.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten