13-04-2018

Sjapka viltatelier - 13

Kleterstraat 7




Ik ben Saskia Huijbregts-Wouters en vilten is mijn ding.
Een passie/hobby die een beetje uit de hand is gelopen.
Van het freubelen met lapjes vilt is nu uitgegroeid tot Atelier “Sjapka”.
Sjapka is het fonetisch woord voor “hoedje” in het Turks.
In 2012 heb ik een opleiding tot hoedenmaakster gevolgd en ben nu aspirant Modiste. Vele technieken(nat-/droogvilten) en methodes(haken/breien) gebruik ik. Het vilten doe ik in mijn Atelier aan huis waar ik ook kleinschalig workshops geef, zowel in natvilten als het zogenaamde naaldvilten. Deze workshops gaan steeds meer een deel van mijn leven uitmaken, het is zo leuk om mensen de fijne kneepjes van het vilten bij te brengen.
Sinds 2018 ben ik mij ook toe gaan leggen op het verwerken van leer in mijn creaties.
Creatief bezig zijn is mijn passie, een dag niets gemaakt is een dag niet geleefd.
Kom eens een kijkje nemen en ik weet zeker: U gaat weer goed gemutst weg!

sjapkasas@gmail.com
www.facebook.com/Sjapka-252000388158359/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten