22-04-2013

Luuk Sculptuur - 32

Holkerweg 17




Sinds een aantal jaren heb ik de beeldend kunstenaar in mijzelf ontdekt. En vanaf die tijd maak ik beelden van klei, steen en brons. Ik maak nog altijd een grote ontwikkeling door. Daardoor groei niet alleen ik maar ook mijn beelden zelf! Ik vind het een uitdaging om steeds groter te gaan werken. Zo ben ik momenteel bezig met mijn eerste mallen te maken van siliconenrubber zodat ik holle bronzen beelden kan maken. Op de foto’s zie je het paardenhoofd waar ik nu mee bezig ben. Als alles goed verloopt dan is deze in brons te bewonderen op mijn expositie adres bij Henk Pothoven. Bent u net zo benieuwd naar het resultaat als ik? Dan nodig ik u van harte uit om een kijkje te komen nemen.


www.luuk-sculptuur.nl
info@luuk-sculptuur.nl






Geen opmerkingen:

Een reactie posten