19-04-2016

Dieke Buitink - 10

De Brink, Havenstraat 7c



                            

Als mens en als tekenaar laat ik mij steeds inspireren door wat de natuur ons biedt. Wat ooit begonnen is met het pentekenen van een knotwilg richt zich tegenwoordig op alles in de natuur. Voor de atelierroute heb ik het thema vogels opgepakt kijkend naar vogels laat mij altijd weer verwonderen in kleuren gedrag. Of mijn tekeningen echt tekeningen genoemd kunnen worden weet ik niet want in de loop der jaren ben ik steeds meer verschillende materialen gaan gebruiken zo zijn er werken met potlood maar ook grotere werken plamuur, van zwart wit tot gebruik van allerlei kleuren. Via mijn werk  wil ik andere ook uitdagen gewoon te beginnen en je vanuit daar verder te ontwikkelen. Dus voel u uitgenodigd om te komen kijken in het gebouw van KC de Brink aan de Havenstraat 7c.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten